SHARE

Que les celles són el marc  de la nostra mirada i que marquen l’expressió del nostre rostre, ho sabem des de fa temps, però la importància que aquestes han anat agafant darrerament és almenys sorprenent. 

Les celles de Cara Delevigne s’han fet famoses, però el que està clar és que no totes les tenim ni tampoc ens quedarien bé a totes.

cara

Les celles han anat tenint una evolució constant coincidint amb els canvis de moda al llarg dels anys.  Qui no recorda les celles súper fines i marcades de la gran Marlene Dietrich?, sens dubte són símbol d’una época. Després ens vam enamorar de les celles arquejades i més poblades de la sempre dolça Audrey Hepburn,  per arribar després amb el moviment hippy a les celles súper naturals,  que es van allargar, pulint-se en el temps fins els bojos 80. En els 90,  es produeix el retorn de les celles súper  fines que es perllongarà ben bé fins als primers anys del 2000.

I és ara, des de fa uns 3-4 anys que ens hem adonat que unes celles fines el que fan és posar-nos anys a sobre i que per contra,  unes celles ben poblades i amb una bona definició,  a part d’enmarcar-nos la mirada, donar-nos personalitat..ens fan veure’ns més joves i… ai l’as!!! A totes ens entren les ganes d’imitar la ja esmentada,  Cara Delavigne.

Per fer-ho possible? nombroses tècniques que han anat guanyant adeptes:  la micropigmentació (tècnica semipermanent que consisteix en dipositar petits pigments amb una agulla a la zona de la cella per tal de donar-li la forma i l’espeSsor desitjada, tècnica molt útil per aquelles persones que tenen poca densitat de pels o no en tenen,  per diverses causes ) i la que avui és la top 1, els anomenats “bars de celles”,  que el que fan és dissenyar-nos  la forma que més ens afavoreix per a la nostra cara,  tot utilitzant diversos productes  com  llapissos, ceres, ombres, gels transparents, gels de colors..tot fent abans una correcta depilació.

cejas3

Abans de que marques com Benefit (la famosa marca americana que es caracteritza per un packaging molt “pop”, curiós i divertit) promocionés el seu “bar de celles” a diversos centres comercials, ja existien almenys a Barcelona,  alguns centres de bellesa que es dedicaven pràcticament de forma exclusiva a les celles i a les pestanyes,  utilitzant  cada cop tècniques més avançades de la micropigmentació, com és el microblading que fan a The eye lash atelier.

El que sí és ben cert és que en l’actualitat,  les celles han deixat de ser allò de que només ens n’ocupàvem de tant en tant,  a ser un dels nostres rituals de bellesa diaris,  tant sigui per mitjà de l’utilització de sèrums de creixement,  que ens ofereixen marques com Benefit  i  M2 Brows o bé maquillant-les  amb llapissos i ombres,  tot convertint-se en una part més  del nostre maquillatge diari.

Així que noies ja ho sabeu, ÉS L’HORA DE LLUIR LES VOSTRES CELLES!!!!

 

 

LEAVE A REPLY